Właściwości pliku

Autor: HelpDesk Admin <helpdesk_at_komers-bhp.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 10:33:18 MET DST

Witam wszystkich serdecznie,

Czy ktoś zna jakiś program (darmowy lub płatny) za pomocą którego sprawdzę
właściwości plików tzn kto ostatni zapisał, kiedy, kto ostatni otworzył,
historie zapisywania tego pliku. Dosłownie wszystko. Systemowa możliwość we
właściwościach pliku nie zawsze jest dla mnie wystarczająca.
Chcę to sprawdzać na serwerze Win 2003 z udostępnionym dyskiem w sieci
lokalnym. Sieć pracuje w domenie.

Rafał