Re: windows xp - ile zajmuje

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 08 May 2005 - 19:02:51 MET DST

Dominik log:
[...]
> wiem ze SP2 ma duzo wiecej zabezpiczen od SP1, no ale niestety SP2 tez ma
> inne niezbyt dobre funkcje, np. problemy z niektorymi programami. jakimi
> nie napisze, no ale juz sprawdzalem na komputerze gdzie jest XP prof z SP2
> no i niestety program niedziala tak jak powinien. a ten program niestety
> jest mi bardzo potrzebny

To co napisałeś i co wiesz aktualnie w sprawie np. ograniczeń/limitów
połączeń w SP2 to są *mity* wielokrotnie tu i tam
rozwiane/przedyskutowane/wyjaśnione.
Faktem natomiast jest, że nie korzystając z SP2 zwiększasz swoje szanse na
szybsze "załapanie" szkodników, z rootkitem włącznie. Widzę, że na próżno
moje wezwanie, mociumpanie! :-) Zatem EOT.
P.S.
Nie mogę niestety Ci podać ile waży(ł) SP1, bo już go od dawna nie mam.