Re: windows xp - ile zajmuje

Autor: Dominik <dominikz19_at_wp.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 18:35:37 MET DST

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:d5ld67$6fn$1@opal.icpnet.pl...
> Dominik log:
> [...]
>
> Wiem o co się pytasz! Ja Ci tylko dobrze radzę i nic więcej w tym nie ma!
> :-)
> BTW dlaczego to niby nie możesz mieć SP2?
> IMHO wcześniej czy później sam do tego dojdziesz, że SP2 potrzebny i
lepszy
> od SP1 jest!
> --
> Każdy cieśla ma swoje sposoby - patrzmy tylko na wynik jego roboty.

wiem ze SP2 ma duzo wiecej zabezpiczen od SP1, no ale niestety SP2 tez ma
inne niezbyt dobre funkcje, np. problemy z niektorymi programami. jakimi to
nie napisze, no ale juz sprawdzalem na komputerze gdzie jest XP prof z SP2
no i niestety program niedziala tak jak powinien. a ten program niestety
jest mi bardzo potrzebny