Re: potrzebny plik

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 May 2005 - 10:27:03 MET DST

Użytkownik "tadek" <tedzi@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d5jmvd$18n$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> padl mi system i w zwiazku z tym potrzebuje 2 plikow windowsa2000
> professional ktore
> musze podmienic.chodzi o system.alt i software.pliki znajduja sie w
> winnt\system32\config\
>
> moze ktos udostepnic lub wyslac na tedzi@interia.pl?
>
> pomozcie bo nie chce robic format c:

Zapomnij ;-). Te pliki to są kopie Twojego rejestru. Nie da się go
zastąpić cudzym rejestrem ;-). Musisz poszukać własnych kopii, na
przykład w katalogu \Winnt\Repair; niektóre z programów
antywirusowych/antyszpiegowskich też robią kopię rejestru podczas
instalacji w systemie, trzeba szukać w ich katalogach.

A na drugi raz rób je regularnie np. programem ERUNT.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/