W2k sp4, instalacja kasperskiego

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_usun.tlen.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 21:20:58 MET DST

Witam

Parę dni temu postanowiłem potestować antywira Kaspersky Personal Pro (w
wersji 5.0.20). Po instalacji system pięknie zgłosił błąd numer
0x00000035 NO_MORE_IRP_STACK_LOCATIONS.
Po konsultacji w trybie awaryjnym z guglem ustaliłem IRPStackSize w
gałęzi
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\parameters
na 50. Nie pomogło. W końcu zacząłem ręcznie usuwać wszystkie wpisy z
rejestru dotyczące kasperskiego. Nie udało się ponieważ wpisy z klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root czyli
LEGACY_KLBLMAIN i spółka nie dały się usunąć.
Poszedłem po rozum do głowy (czemu tak późno ...) wywaliłem wszystkie
pliki kasperskiego z katalogu WINNT (dwa były).
System ruszył. Hura

Teraz jednak mam dwa problemy (może wiecej na razie widzę dwa). Pierwsze
to przy próbie odpalenia msinfo dostaję komunikat, że plik nie istnieje.

Druga rzecz to moduł Dodaj/usuń programy działa jak na obrazku poniżej :
http://www.wppoz.pl/img/blad.gif

Podejrzewam, że zbyt nadgorliwie czyściłem rejestr.

Spotkał się ktoś z czymś takim może ? Szczególnie z tym dodaj/usuń.
Nie wiem z której strony do tego podejść. Proszę o jakieś wskazówki.

--
Pozdrawiam
Radek Cichy