Re: dzwiek-dziwne objawy

Autor: Grisza <griszamen_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 07 May 2005 - 21:15:31 MET DST

Użytkownik "janusz1000" <janusz1000@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d5i9de$g7n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A dźwiek /kodek/ przypadkiem nie na płycie AK32 ?

Płyta to Asrock P4V88. A sterownika nie moge sciagnac ze stony cmedia,
bo cos z serwerem nie tak.
Lipa, kupiłem nowy komp i taka kiszka... Nie chce mi sie nawet juz
dlubac w tym.
Coraz nowsze technologie i coraz wieksze g... to wszystko warte.
I z kazdym dolozonym sprzetem coraz mniejsze prawdopodobienstwo ze to
wszystko bedzie dzialac.
Format mi chyba tylko zostal. A sprzet nie ma 2 miesiecy.

pozdrawiam, grisza