Blad CPu przy starcie kompa...

Autor: Amigos <ogimas_at_wp.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 11:48:28 MET DST

Witam szanowne grono ..
Podczas startu kompa co jakis czas wyskakuje mi taki monit:
"WARNING! CPU has been changed or Overclock fail.
Pleas re-enter CPU settings in the CMOS setup and remember to save before
quit"

Mam Bartona 2500+ (11 x 166 - tak powinno byc i tak jest ustawione w
Biosie - co daje jakies 1,82 GHz) - gdy wyskakuje mi ten komunikat
ustawienia zmieniaja sie same na 11 x 100 Hz - co daje Athlona 1,1 GHz ! ;(
Jak proponujecie rozwiazac ten problem? BO mniejuz denerwuje co jakis czas
wchodzenie do Biosa i F10 - bo to rozwiazuje sprawe ale tylko donastepnego
uruchomienia kompa :(

Daniel Jakubiak
GG: 36030
danieljakubiak@poczta.fm