Re: menu pod prawym przyciskiem -> nowy?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 16:35:36 MET DST

W wiadomości: d4ijmp$let$1@213-238-127-34.adsl.inetia.pl,
[...]
> Nie są dla mnie w żaden sposób bezpieczniejsze niż moje metody.
> Nabrałem sie wielokrotnie na takie numery
>
> Nadto idiotyzmy w rodzaju imputowaniu mi dogmatu o nieomylności
> możesz sobie zabrać z powrotem
>
> Poza tym nie potrzebuję żadnej z proponowanych mi "rad"
[...]

Witam!

Mam wrażenie, że w przeszłości instalowałeś zbyt wiele programów które
namieszały Ci w systemie. Dlatego pozostał Ci uraz.

Ja też nie jestem zwolennikiem uruchamiania każdego programu. Jest to
niebezpieczne. Wszystko zależy czy ufasz źródłu, z którego pochodzi program.

P.S. W wiadomości wskazałem także linki, które pomagają rozwiązać ten
problem za pomocą modyfikacji rejestru. Nie wiem czy ufasz na tyle
regedit-owi aby działać za jego pośrednictwem ;-) Ale mógłbyś być
grzeczniejszy skoro poświęciłem swój czas na znalezienie dla Ciebie tych
linków w MS-KB.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski