Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 09:14:11 MET DST

On Thu, 5 May 2005 23:42:27 +0200, "j_marek"
<j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> wrote:

> Czy ten program czasem nie jest autorstwa IPS z Wrocławia.

Być może..

> Jeśli tak to, zwracam uwagę, że te aplikacje są jeszcze 16-bitowe i pisane w
> Delphi 1. Dlatego te zależności od pliku Win.ini. Wchodzi WinXP-64bitowy, na
> którym takich aplikacji nie będzie można uruchomić -- o ile zrozumiałem
> dobrze dokumentację.

No z tym programem było jeszcze na tyle dobrze, że można było całą
aplikację skopiować do katalogu użytkownika (wraz z win.ini) i zmienić
ścieżkę do win.ini w konfiguracji.
Ale z takim Płatnikiem już by mi się chyba nie chciało kombinować ;-)

--
Pozdrawiam
  Bartek