Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 23:42:27 MET DST

W wiadomości: gdej715qsdt17a9qinrorru1occ91v8kup@4ax.com,
Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk@epf.BEZ-TEGO.pl> napisał(a):

> Co prowadzi do tego, że u mnie w firmie musiałem dać użytkownikowi
> odpowiednio wyższe prawa żeby mógł zadowolić nasz kochany ZUS :-(
> Ale programistów takich jest więcej - instalowałem też ostatnio jakiś
> programik z gazetki do PITów ostatnio - przy domyślnej instalacji
> program chce prawa zapisu do win.ini... czy oni nie potrafią pisać
> programów pracujących w środowisku innym niż zacisze domowe?

Witam!

Czy ten program czasem nie jest autorstwa IPS z Wrocławia.

Jeśli tak to, zwracam uwagę, że te aplikacje są jeszcze 16-bitowe i pisane w
Delphi 1. Dlatego te zależności od pliku Win.ini. Wchodzi WinXP-64bitowy, na
którym takich aplikacji nie będzie można uruchomić -- o ile zrozumiałem
dobrze dokumentację.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski