to nie schowek

Autor: episode01 <unsui_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 00:02:11 MET DST

Użytkownik "episode01" <unsui@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d5dvch$2ac$1@opal.icpnet.pl...
> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:d5dhqg$361$1@olszynka.pl...

>> Zapomniałeś opróżnić schowek.

> Kurde, czemu zapuszczasz wirusa ?

Ale sie pofatygowalem i sprawdzilem. Schowek jest pusty po tym jak wytne i
wkleje, jest rowniez pusty jesli anuluje ESC itp itd.
Z tego co widze, schowek nie trzyma infos o plikach z przeszlosci.
Natomiast system trzyma uchwyty do katalogow.
Nie jestem jakims tam pierwszym z brzegu lamerem (a najwyzej gdzies tam w
srodku :P) i troszku wiem. Co do mojego problemu, to porobilem przerozne
testy, jak rowniez poszukalem infos @ net.
Mozesz mi wierzyc, ze gdyby sprawa byla najwyzej troche trudniejsza niz taka
jaka sugerujesz, to dawno nie mialbym tego problemu.