Re: POPRAWKA - tylko Explorer.exe !

Autor: episode01 <unsui_at_tlen.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 22:23:44 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:d5dhqg$361$1@olszynka.pl...
> Zapomniałeś opróżnić schowek.
Kurde, czemu zapuszczasz wirusa ? Jesli przez schowek tak sie dzieje, to
czemu:
1) Niektorzy nigdy nie maja tego problemu co ja
2) Inni maja ten problem, ale pewnie tak jak ja nie od razu po instalacji,
ale po jakims czasie
3) Moge w miedzyczasie powycinac 1000 innych plikow i katalogow i rezultat
jest tylko taki, ze nadal nie moge usunac danego katalogu oraz nie moge tez
usunac innych (z ktorych wycinalem jakies pliki).