Re: Usuwanie śmieci z rejestru

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Thu 05 May 2005 - 20:12:48 MET DST

> Czy znacie jakiś programik dla Win2003/XP/2000, który kasowałby śmieci
> pozostawione w Rejestrze i nie usunięte przez deinstalatory programów?

-jv16 PowerToys 1.4.1
-regcleaner 4.3

Pełne automaty, z backupem zmian.
Stosuje, jestem zadowolony, nie wykrzaczyły mi systemu. Czyszczenie
windoctorem z pakietu symanteka nie polecam.
Oczywiście jak przy kazdego tego typu narzędziach wskazana czujność.Zawsze
możesz albo wyeksportować rejestr na bok przy pomocy regedita lub zrobic
szersza kopie programem erunt.

Trzymam kciuki
piotr