Re: Komunikat po zalogowaniu pozostawiony z .bat-cza

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 19:57:42 MET DST

W wiadomości: 1ap34d.fku.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> Właśnie niedawno widziałem programik, który może Ci w tym pomóc:
> MSGBox http://www.tamedos.com/downloads/downloads.htm .

Witam!

Wydaje mi się, że instalowanie w tym celu programu z sieci jest
niepotrzebne. Lepszy (i bezpieczniejszy) będzie własny skrypt. Dlatego
pokusiłem się o napisanie czegoś takiego:

WarningMessage.js:
// Wyświetla okno ostrzeżenia
// Autor: Marek Janaszewski - 2005 r.

var message = WScript.Arguments(0);
var title = "Warning message";
if (WScript.Arguments.length > 1) title = WScript.Arguments(1);
var timeout = 0;
var options = 48 + 0; // Warning + OK

var WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell");
WshShell.Popup(message, timeout, title, options);

P.S. Nie sądziłem, że to tak daleko zajdzie. W końcu jest to tylko
rozwiązanie dla mnie.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski