Re: Ciekawostka z zaporą systemową ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 09:15:12 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości news:d5am3i$1nn$2@inews.gazeta.pl...

> TO odpal na w2k3 GPMC albo po stronie klienta gpresult i zobacz ktore
> zasady obejmuja tego klienta i skad wziely sie te ustawienia (opcja /v
> dla gpresult jest bardzo przydatna)

O.K. Wielkie dzięki, ale jeszcze trzeba wiedzieć co z tym zrobić :-)
Faktycznie zasady narzucił serwer SBS2003 i chyba wiem dlaczego.
Otóż na tych kilku kompach w ustawieniach TCP/IP nadałem
jako jeden z adresów DNS, adres mojego SBS2003 i tylko na tych kompach
"zapora systemu" została włączona i nie można jej wyłączyć. Teraz pytanie brzmi jak to odkręcić.
Po usunięciu tego adresu z ustawień TCP/IP zasady na kompie pozostały :-(
więc tak prosto nie będzie. Trzeba tę zasadę wyłączyć na SBS2003, a przyznam,
że mam gęsią skórkę jak mam tam coś grzebać. Może jest jakiś prosty przepis
na to aby kompy klienckie mogły same zarządzać swoją zaporą ?

Już dziękuję za pomoc, która może nadejść w każdej chwili.

Długi.