Re: SSL na 2003

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Thu 05 May 2005 - 08:24:35 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d5bg39$bma$1@inews.gazeta.pl...
> Ilon wrote:
> (...)

> A pomyslales ze w mbank to moga byc dwa calkiem rozne serwery?

A jakby zrobić 2 WebSite i na jednym skonfigurowac tylko nasłuch http a na
drugim tylko https? "Na sucho" kombinuję, bo nie mam teraz IIS pod ręką.
Ale, AFAIR, w "zaawansowanej konfiguracji" określa się na którym interfejsie
sieciowym i na jakich portach mają słuchać http i https.

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867