Ciekawostka z zaporą systemową ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 16:24:23 MET DST

Witam.
Mam taką ciekawostkę. Pisałem o niej wcześniej ale pozostała bez echa.
To teraz trochę więcej szczegółów. Na kilku pecetach z WinXP Prof Sp2,
od dwóch dni włączyła się zapora systemu (były wyłączone na wszystkich stanowiskach),
i nie mam możliwości jej wyłączyć. Pozostaje aktywne tylko okienko "nie zezwalaj na wyjątki",
a w zakładce ogólne zapory pisze: "Dla twojego bezpieczeństwa zasady grupy kontrolują niektóre ustawienia".
I tu pytanie: które zasady grupy ? Na komputerze lokalnie mam wszystkie ustawione na "nie skonfigurowane",
a na W2k3 też wszystko przejrzałem i nic nie wskazuje na to aby GPO tym rządziło.
Poza tym nie wszystkie z tych komputerów logują się do domeny.
Jakie zatem zasady grupy tym rządzą ? Już nie wiem gdzie szukać.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Długi