Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 04 May 2005 - 16:19:43 MET DST

Witam,
od kilku dni głowię się nad rozwiązaniem problemu z wysyłką dokumentów
do ZUS przy użyciu programu Płatnik w wersji 6.03.001 z konta zwykłego
użytkownika

Program ten zainstalowany jest na serwerze terminali Windows 2003
Terminal Server.

Treść komunikatu

"Zestaw dokumentów nr xxx nie został wysłany
Błąd w czasie tworzenia zakodowanego komunikatu.
KSIMAIL: Blad kompresji pliku. KSIMAIL(-15): KOMPRESJA: Błąd kompresji"

Komunikat powyższy występuje po podaniu prawidłowego hasła do klucza
prywatnego.

Dodam, że aktualnie sam zrobiłem/sprawdziłem
1. na dysku jest miejsce
2. plik kedu przeznaczony do zaszyfrowania istnieje w chwili pytania o
hasło klucza tj. jest tworzony w odpowiednim (ustawionym w Płatniku)
katalogu
3. wyłączyłem wzmocnione zabezpieczenia Internet Explorera
4. użytkownik ma prawidłowo ustawione ścieżki do katalogów TMP i TEMP
5. monitorowałem (przy użyciu narzędzi Sysinternals0 odwołania do dysków
i rejestru ale nic nie znalazłem co mogłoby wskazywać, że ma to związek
z zapisywaniem w określonych lokalizacjach plikow - tzn. wygląda to tak
jakby dane były pisane do plików TMP, TEMP, i "szyfr" tzn. pliku
przesyłek wysłanych

Już nie wiem co mam z tym dalej robić :-(

Owszem, koresponduję z ZUS ale jakoś nie liczę na pomoc z ich strony :-(

Macie jakieś propozycje/sugestie ?

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!