Re: udostępnienie katalogu w win2003 serwer

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 04 May 2005 - 14:09:34 MET DST

JędruŚ napisał(a):

> udostępniam użytkownikom domeny katalog (zapis+odczyt, bez pełnej kontroli)
> i program, który korzysta z tego udostępnienia wywraca się na stacjach
> roboczych z winXP. testowałem na WinMe i jest ok.

> I tu jest problem, bo są tam liki *.dll potrzebne do pracy
> programiku a użytkownicy mają "brak dostępu". Przy innych plikach jest ok.

Jeśli uruchamiasz program za pomocą skrótu sprawdź czy ustawienie w jego
właściwościach "katalog roboczy" na ten udostępniany katalog coś zmieni.

Jakie uprawnienia ustawiłeś na poziomie systemu plików ? Możesz to
sprawdzić na karcie Zabezpieczenia folderu.

Czy udostępniany katalog mapujesz pod literą ?

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!