udostępnienie katalogu w win2003 serwer

Autor: JędruŚ <nie_malpa_at_interia.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 13:55:03 MET DST

witajcie

udostępniam użytkownikom domeny katalog (zapis+odczyt, bez pełnej kontroli)
i program, który korzysta z tego udostępnienia wywraca się na stacjach
roboczych z winXP. testowałem na WinMe i jest ok.
Sprawdziłem na serwerze w sesjach i otwartych plikach jak zachowuje się ta
sprawa. I tu jest problem, bo są tam liki *.dll potrzebne do pracy
programiku a użytkownicy mają "brak dostępu". Przy innych plikach jest ok.

jak można temu zaradzić. Udostępnienie z pełną kontrolą też nie daje
rezultatu. Nawet na końcie administratora wyskakuje błąd.