Re: problem z logowaniem - WinXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 May 2005 - 10:17:33 MET DST

Użytkownik "av69_" <pkruczekWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:0a3f.000001dc.42787c83@newsgate.onet.pl...

> Niestety nie - nie tylko na wszystkich kontach, ale również we
> wszystkich trybach uruchamiania. Gdyby mozna sie bylo dostac choc
> w awaryjnym to bym zobaczyl co mi sie to rejestru dopisalo, a tak
> - kicha.

Może jakiś trojan podmienił wpis w kluczu Userinit w
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon. Ma tam być
wartość "userinit.exe," (bez cudzysłowów), ew. rozszerzona o pełną
ścieżką dostępową. Spróbuj podmienić spod Konsoli Odzyskiwania plik
\Windows\System32\Config\SOFTWARE na jego kopię z katalogu
\Windows\Repair (oryginał zachowaj). Zaloguj się, a potem załaduj
oryginalny plik do regedit jako nową gałąź, wyedytuj, zwolnij, i
przywróć go zamiast kopii.

P.S. Będąc w Konsoli Odzyskiwania sprawdź przy okazji aktualny
przydział literek do partycji poleceniem MAP, bo jest jeszcze inna
możliwość; 249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się
litera dysku partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321 .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/