BADANIE PASMA

Autor: HelpDesk Admin <helpdesk_at_komers-bhp.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 10:04:07 MET DST

Witam wszystkich serdecznie,

Posiadam router skonfigurowany na ISA 2004 zainstalowany na Wina 2003
Server.
Wszystko działa super.

Jednakże podejrzewam że mój dostawca internetu oszukuje mnie dostarczając mi
mniejszy transfer niż jest w umowie.
Czy ktoś zna nakładke na ISA lub inny program który będzie badał jakie jest
aktualne pasmo (prędkość dostępu do internetu)?

Potrzebuje również jakiś program lub nakladke ktory bedzie badal rowniez
jakie mamy aktualne obciazenie (tzn kto w danej chwili ciagnie)

pozdrawiam
Rafał