Re: Usunac katalog...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 May 2005 - 00:29:51 MET DST

Użytkownik "episode01" <unsui@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d58t41$gvp$1@opal.icpnet.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Prosze, czy mozesz wytlumaczyc? Moze jakis krotki przyklad?
> (Jesli chodzi o TXT, to nie tylko tych plikow to dotyczy - byl to
> tylko przyklad. W gruncie rzeczy cokolwiek robie przez dluzsza
> chwile w danym katalogu, to pozniej jest on zablokowany do czasu
> restartu maszyny lub Explorer'a.

Nie wiem, co w nim instalujesz. System świeżo po instalacji tak się
nie zachowuje. To, że dzieje się tak także przy pracy z Windows
Commanderem (tak pisałeś na innej grupie), wskazywałoby, że nie jest
to problem Eksploratora a ogólniejszy. Na przykład z antywirusem. Albo
wręcz przeciwnie - z wirusem. Hmmm... czy to oryginalna instalka?

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/