Re: Usunac katalog...

Autor: episode01 <unsui_at_tlen.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 00:14:24 MET DST

news:p5q85d.87v.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "episode01" <unsui@tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> Podpowiem - nie używaj Eksploratora ;-).

Trzy sprawy:
1) Niop, gdyby w WinShit'cie byla mozliwosc jak w Linux'ie, ze mozna sobie
zmienic GUI... 2) Poza tym pomimo, ze dawno temu docenilem menadzery plikow,
to sa sytuacje, ze pracuje mi sie latwiej poprostu w shell'u Win'a. 3) Nie
ma znaczenia czy wykonuje operacje za pomoca Explorer.exe czy za pomoca np.
Windows Commandera - kazdy z nich trzyma niepotrzebnie uchwyty (mowie rzecz
jasna o tej sytuacji u mnie.

>to kolejna podpowiedź - wyłącz wszelkie rozszerzenia
> Eksploratora tudzież podpięte pod prawoklik, które mogłyby dokonywać
> podglądu plików tekstowych "w tle". Być może skonfigurowałeś któreś z
> nich tak, żeby np. otwierało wszystkie pliki zamiast tylko plików o
> wybranych rozszerzeniach.

Prosze, czy mozesz wytlumaczyc? Moze jakis krotki przyklad? (Jesli chodzi o
TXT, to nie tylko tych plikow to dotyczy - byl to tylko przyklad. W gruncie
rzeczy cokolwiek robie przez dluzsza chwile w danym katalogu, to pozniej
jest on zablokowany do czasu restartu maszyny lub Explorer'a.