Re: Windows contra pliki z Macintosha...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Tue 03 May 2005 - 23:12:20 MET DST

*** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>:

>>> http://www.pcsoftland.com/utilities/disk-utilities/TransMac.htm

> Cóz, sam już zauważyłeś, że taka konwersja do najprostszych nie
> należy...

Gdzie tak zauważyłem? Z punktu widzenia programisty raczej nie jest to
problemowe zadanie, istnieją darmowe/otwarte narzędzia (np. macutils) z
których można wziąć kod, poza tym zagadnienie (dostęp do FS) jest
konkretnie udokumentowane (np. w przypadku NTFS będzie z tym trudniej).

Więc żeby to było aż tak skomplikowane aby to usprawiedliwiało wysoką
cenę to nie powiem.

> P.S. Podejrzewam, że szybciej dostaniesz pomoc zadając pytanie na
> grupie Mac-owej, niż tutaj.

Możliwe, najprędzej gdzieś na skraju (Mac/Windows). :) Jakieś DTP czy
coś...

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )