Re: kopiowanie spowalnia system - jak temu zaradzic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 May 2005 - 23:08:42 MET DST

Użytkownik "r." <r@nomail.com> napisał w wiadomości
news:d58kh2$9gt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ciezko tylko zadac odpowiednie pytanie goolowi....

> tak jak pisalem - dma wlaczone, tasma odpowiednia, 4in1....
> faktycznie mam nortona - wylaczenie niewiele pomaga. dysk to
> samsung 80gb, 2mb cache, 7200obr przelaczony z trybu silent na
> fast.

Sugerowałbym sprawdzenie transferów z dysku lokalnie, bez sieci,
jakimś testerem. Przedtem jednak upewnij się, czy filtr Nortona
faktycznie został wyłączony, a najlepiej po prostu go odinstaluj.

P.S. DMA sprawdzasz oczywiście we właściwościach kontrolera dysków w
Menedżerze urządzeń? VIA 4in1 zainstalowałeś?

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/