Re: niedzialanie gry na innym koncie

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 09:19:33 MET DST

web <webmakerTOSKASUJ@poczta.fm> wrote in message
news:05050208544324@polnews.pl
> niektore programy, w tym gry nie chca dzialac na innym koncie niz
> administratorskie (WinXP).
> Jest to irytujace, poniewaz ciagle syn prosi mnie, bym na jego koncie
> uruchamial jakas gierke z opcji 'uruchom jako'
> Zalozylem nowe konto administratorskie o nazwie gra i prostym haslem.
> Ale przeciez na pewno jest jakas mozliwosc by te programy uruchamialy sie
> normalnie.
> Moze trzeba pogrzebac w rejestrze.
> Moze trzeba to robic poprzez paczke MSI??
> Juz sam nie wiem...poradzcie
> Mirek

http://www.sysinternals.com
Regmon, Filemon.

Uruchamiasz wyżej wymienione programy, następnie program sprawiający
problemy, a wyniki filtrujesz w poszukiwaniu słóweczka "denied". Teraz już
tylko odpowiednie prawa na odpowiednie zasoby, dla odpowiednich użytkowników
i powinno działać.

--
Darek (DAKOTA)