Re: niedzialanie gry na innym koncie

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 09:38:38 MET DST

"web" <webmakerTOSKASUJ@poczta.fm> wrote:
> niektore programy, w tym gry nie chca dzialac na innym koncie niz
> administratorskie (WinXP).
> Jest to irytujace, poniewaz ciagle syn prosi mnie, bym na jego koncie
> uruchamial jakas gierke z opcji 'uruchom jako'

Jeśli to wersja Professional to zrób sobie plik z
rozszerzeniem .cmd a w nim wpisz: (to przykład)
runas /savecred /user:Nazawa_Kompa\Administrator "C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\sims2.exe"
Możesz zrobić sobie również zrobić skrót, a w lokalizacji
podać powyższą ścieżkę
Nazwa kompa i Administrator muszą być oczywiście zgodne
z tym co masz rzeczywistości, chociaz sądzę, że nie
zmieniałeś nazwy konta administratora.... :)
Przy takim rozwiązaniu zapyta 1 raz o hasło i
zapamięta je.
Generalnie--> w wierszu poleceń--->runas/?

Piciu