Re: Inaccessible_boot_device w w2k

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 09:09:39 MET DST

Irek napisał(a):

> Mam ciekawy objaw. Kupilem nowy dysk Seagate 80GB [...] No ale
> niestety po pierwszym bootowaniu, ujrzalem blue screen z napisem
> Inaccessible_boot_device.

> Ja mam kontrolem IDE Intela i na starym dysku (8GB) wszystko chodzi
> bez problemu.

> Czy ktom moze mi nasunac jakis pomysl, co moze byc ?

Czy przy starcie komputera dysk jest wykrywany ? Jeśli nie to musisz
zrobić upgrade BIOSu płyty głównej bo prawdopodobnie płyta nie radzi
sobie z duży dyskiem.

> Nie ma problemu takze pod linux'em.
Bo z tego co wiem linuks nie obsługuje dysków czerpiąc informacje z BIOSu,

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!