Re: firefox

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 14:10:14 MET DST

*** Piotr Nowak <pn123@mail.dk>:

> witam Od niedawna uzywam Firefox i mam pewne problemy z internetem.
> Czy ktoś wie jak rozwiązać problem z niektórymi stronami, które
> podobno są skonfigurowane tylko do pracy w IE? Mam kłopot z takimi
> stronami, bo częś z nich otwiera się niepoprawnie - np brak niektórych
> części stron, lub nie otwierają wcale. Problem też mam ze stronami
> bankowymi - brak niektórych funkcji a banku internetowym ( w IE są
> wszystkie)

Te strony są niepoprawnie napisane, niezgodnie ze standardami - wobec
tego Firefox ma problemy, rozwiązania innego niż zmiana strony na
poprawną nie ma, możesz za to korzystać z MSIE jedynie do wybranych
stron, a cała reszta Firefox.

Zainstaluj sobie dodatek do Firefoksa o nazwie ieview, dodaje Ci do menu
kontekstowego strony możliwość otworzenia oglądanej strony w oddzielnym
oknie MSIE.

http://ieview.mozdev.org/

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )