Re: [TECH] czy da sie zmusic NT4 do zainstalowania na plycie z i915?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 13:58:31 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d4sns7$n7e$1@news.onet.pl...

> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> Dzieki za info, no tak ale SATA nie jest wspierane w zaden sposob
> przez winnt... dodatkowo problem z pci-x - juz obsluga agp byla w
> nt4 zrealizowana na sile...
> jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam

Chodzi o to, że ten chipset prawdopodobnie przedstawia dyski SATA tak
jakby to były zwykłe dyski IDE (to się ustawia w BIOS-ie). Wówczas NT
nawet nie będzie wiedział, że to dyski SATA. Może ktoś kto ma taką
płytę odezwie się jeszcze w tym wątku.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/