Przenoszenie profili użytkowników - propozycje inne niż łącza symboliczne ?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 12:52:52 MET DST

Witam,
mam serwer terminali Windows 2003 - chcę przenieść profile użytkowników
z partycji systemowej na partycję z danymi przy użyciu łącz
symbolicznych (profile już istnieją i nie mam ochoty ewentualnie
weryfikować skrótów w nich zawartych) - użyję do tego programu junction.exe

Czy widzicie w tym jakieś zagrożenie ? Ewentualnie czy jest inne/lepsze
rozwiazanie tego problemu ?

Czy znacie jakieś narzędzie, które wypisałoby mi wszystkie skróty
znajdujące się na dysku i ich docelowe obiekty ? Narzędzie Chklnks.exe:
Link Check Wizard z Windows 2003 Resource Kit znam.

W tym miejcu chciałbym podziękować Grzegorzowi Niemirowskiemu za bardzo
ciekawe artykuły na temat systemu pliku NTFS -
http://www.microsoft.com/poland/technet/community/columns/secmgmt/archive.mspx

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!