Re: Pomocy :(

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 12:34:15 MET DST

On Thu, 28 Apr 2005 11:34:16 +0200, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Przyznam, że nie wiem, jaką wersję Exchange ma PolSl, ale
> całość chodzi na mieszanej domenie Win2k+Win2k3 w środowisku
> AD i jak się źle pokonfiguruje konto, to "łapie" tylko loginy
> user@domena (co w POP3 jest troszkę dziwne...), ale wystarczy
> AFAIR zmienić nazwę skrzynki pocztowej odpowiednio i łapie wtedy
> po samej nazwie użytkownika :) Kiedyś z tym walczyłem ostro
> -- w CK nie wiedzieli czemu jeden z userów musi podawać
> domenę a nikt inny nie, ale jak drugi raz mi się taka sytuacja
> zdarzyła to siadłem i doszedłem co trzeba przestawić ;)

No to ja się nie znam ;-)
U mnie jak się wpisze tylko login to nie działa :-P i nie bardzo mogę
to zmienić. Z drugiej strony, ponieważ wszystko działa, a mi to nie
przeszkadza bo wszędzie mam Outlook'i w trybie Corporate, to nic przy
tym nie grzebię ;-)

--
Pozdrawiam
  Bartek