[win XP] Problem z Outlookiem

Autor: KS <suwak_at_lexx.eu.org>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 20:58:18 MET DST

Witam, mam dosyć dziwny problem z Outlookiem.

Mam dośc dużo adresów e-mail, żeby usprawnić wysyłanie posegregowałem je w
grupy, problem w tym że kiedy wysyłam wiadomości otrzymuje mejla od
administratora systemu że część wiadomości nie została dostarczona. Nie jest to
mejl zwrotny z serwera pocztowego z jakimś błędem tylko wiadomośc generowana
przez Win XP. Kiedy wysyłam mejle pojedynczo nie ma żądnych problemów. Czy ktoś
wie co może być powodem dziwnego zachowania programu pocztowego?

Pozdrawiam

Chris

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl