Problem z kontrolerem domeny !!!

Autor: Sebastian Stybel <sebastian.stybel_at_opegieka.com.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 09:49:13 MET DST

W sieci znajdują się 4 serwery (SERVER1 - 4 - Windows 2000 Srv PL).

SERVER1 jest wzorcowym kontrolerem.

Jeden z użytkowników podpioł swój komputer do domeny, a jego nazwa komputera
była identyczna jak nazwa jednego z serwerów (SERVER3).

Po poprawieniu nazwy komputera klienta niby wszystko było OK.

Ale niestety okazało się że SERVER3 który był kontrolerem domeny z
kontrolera domeny stał się: stacją roboczą lub serwerem (teką mam informację
w właściwościach tego komputera).

Niestety nie można wejść na ten komputer z otoczenia sieciowego, ponadto
utracił on swoje ustawienia jak zagląda się do wzorców operacji (PDC,
Schematy, Ifrastruktury, etc.) w drzewie AD (które zresztą też się nie
wyświetla).

Jak mam przywrucić ten serwer, by był DC oraz jak w przyszłości przed tym
się ustrzec.

Za pomoc z góry dzięki.

Życzę miłego dnia,
Sebastian Stybel