Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 09:43:46 MET DST

 "Michal Kawecki" log:
[...]
> Przecież w ten sposób nie zabierasz userowi dostępu do partycji, a
> tylko ukrywasz ją przed nim w Eksploratorze Windows. Naprawdę nie
> widzisz różnicy...?
??? Nie wiem jak Ci szanowny [mvp] odpowiedzieć, abyś nie poczuł się
urażony :-)
Zatem moja odpowiedź cytatem <tooseak>:
"Czy moze zrobic tak, zeby UserA widzial wszytskie 3 partycje, a UserB
tylko
c i d?"
I mam nadzieję, że dostrzegasz rozbieżność między dywagacją z wysokości
[mvp] nt UserB ma/nie ma dostęp do partycji, a widzi/nie widzi partycję
E!