Re: Siec LAN

Autor: Krisso <krissolainen_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 08:36:50 MET DST

HelpDesk Admin napisał(a):
> Witam wszystkich,
>
> Administruję firmową siecią LAN. Sieć ta nie jest podłączona do internetu.
> Moje pytanie jest następujące. Czy ktoś zna narzędzie którym można wykonać
> skanowanie sieci w poszukiwaniu plików muzycznych, filmowych lub innych o
> dowolnym rozszerzeniu.

a jaki byłby wynik gdybyś w googlach wpisał "LANSCAN"? :>

> Celem skanowania jest znalezienie i usunięcie plików. Jest to nowa polityka
> szefa firmy.
>
> Obecnie używam Dame Ware oraz Languard. Ale praca jest bardzo pracochłonna
> ponieważ muszę łączyć sie z każdym komputerem osobno i ręcznie przeszukiwać
> katalogi.
> Tym bardziej że sieć liczy ponad 1000 komputerów. Server stoi na Win 2003
> Server Enterprise. Klienci pracują na Win XP pro.

wszystko zależy od uprawnien. Jeśli masz centralną autentykację i
uprawnienia admina domeny, to połowa sukcesu, a i tak przeskanowanie
1000 komputerów z uwzględnieniem udziałów administracyjnych moze trwać z
tydzień, jeśli nie i tak będziesz musiał indywidualnie podłączać się do
komputerów.

--
Krisso