Router

Autor: HelpDesk Admin <helpdesk_at_komers-bhp.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 07:04:15 MET DST

Witam wszystkich,

Czy ktoś zna dobre narzędzie na Windows 2003 Server Enterprise za pomocą
którego wykonam router dostępu do internetu dla sieci liczącej ok 200
komputerów.
Kliencji pracują pod Win XP pro. Zależy mi na tym aby była możliwość
blokowania portów dla dowolnie wybranych użytkowników oraz ograniczania
pasma przepływu pakietów,
w przypadku gdy ktoś ściąga np mp3 lub filmy. Zależy mi również na tym aby
blokować nieznane mi adresy MAC aby nikt na lewo się nie podłączał.
Oczekuję na wszelkie propozycje
pozdrawiam wszzystkich serdecznie
Rafał