niekonczace sie logowanie XP

Autor: Jerzy Dusk <sh10151_at_USUNMAJUSKULYbci.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 01:46:41 MET DST

System XP, SP1.
Pracuje w sieci LAN, mam id uzytkownika, profil itd. Kiedys wykasowalem swoj
profil, komputer byl reimagowany, i od tamtego czasu nie moge sie zalogowac z
moim id, bo zajmuje to za pierwszym razem jakies 10 minut, po czym musze
skonfigurowac MSOutlooka na serwer Exchange, jednak nie widzi serwera,
konfiguruje skryptem ale po restarcie logowanie zajmuje tak dlugo czasu, ze
nie czekam.
Poradzono mi, zebym wykasowal swoj profil ze wszystkich komputerow, na ktorych
sie logowalem - nie pomoglo.
Co ciekawe, bez problemu moge sie logowac na swiezo skonfigurowanym
komputerze, Outlook nie ma problemow.

Z gory wdzieczny za sugestie -
Jerzy

     archiwum i przeszukiwanie newsów