Wiedzialem - PartitionMagic jest zly, ale nie, ze az tak

Autor: ahpuch <ahpuch[nospam>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 23:45:41 MET DST

Witam,
Przedstawie problem krotko:

Konwersja NTFS do FAT32. Narzedzie zbrodni to PartitionMagic8 na Windows XP
Pro SP2 (PL). Po konwersji nazwy plikow zostaly zmienione, np.:
plik.wykonywalny.exe na plik.w.- (winda nie umie go czytac ani
zmienic/usunac).

Format partycji nie jest dla mnie wygodnym rozwiazaniem, bo nie mam gdzie
przechowac danych. Z gory dzieki za wszelkie pomysly.

--
pozdr