program antywirusowy pod WinXP

Autor: Pawel G. <dopesson_at_neostrada.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 17:35:38 MET DST

Witam!
Jaki uważacie za dobry i warty instalacji program antywirusowy
interaktywny?? Do tej pory używałem Nortona Antivirusa, ale mnie wq...ał bo
miał kilka błędów. M.in. pomimo iż wyłączałem skanowanie poczty wychodzącej
to on i tak skanował i nieraz wyskakiwały błędy dot. przekroczonego limitu
itd. Pozatym spowalnia konkratnie system. Co byśle polecili ??? Chodzi
również o skanowanie poczty przych itd. Oraz cos co sie bedzie na bierząco
uptadować.
Pozdrawiam;
PG.