mała sieć - prosze o poradę (serwer + 2 komputery)

Autor: gru <grubba44_at_tenbit.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 17:31:23 MET DST

czesc
zakupiłem router 4 portowy i chcę skonfigurować sieć domową. sieć składa się
z serwera i dwóch jednostek (komputery na Windows XP + Windows 2003 serwer
na SERWER). Mam zamiar sygnał internetu (modem- kablówka) podłączyć do
serwera, z serwera puścic router przez kartę sieciową, do routera będą
przypięte 2 komputery. Serwer ma za zadanie udpostępniać polączenie
internetowe. W związku z tym mam pytanie - jak skonfigurowac te 2 komputery?
Czy wystarczy, że podłacze je do routera (tak jak do switcha) i będzie już w
pełni funkcjonalna sieć (ta sama grupa robocza) czy też muszę nadać tym
komputerom wewnętrzne IP, wpisać maskę podsieci itddd .???? To banalne
pytanie dla Was, ale powiedzcie proszę jak to najlepiej skonfigurować.
Proszę o możliwie dokładny opis.

pozdrawiam
gru.