Re: jak wytropic pozycje z menu kontekstowego?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 19:21:57 MET DST

Amber <newsgrabber-nospam@poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:27jh619u4itvebhldjrhcl2s95p7dsdsuh@4ax.com..., że:
> musiałem kiedyś mieć w systemie jakiś program zipujący, który
> najwyraźniej źle się odinstalował. nie pamiętam teraz co to było. w
> rezultacie prawoklik na pliku .zip pokazuje opcje w stylu "unzip
> here", "create self-extract" itp., i po wybarniu takiej opcji explorer
> się wykłada.
>
> mam zainstalowanego innego zipa, który stworzył własne menu
> kontekstowe, ale ciągle się mylę i klikam w to pierwsze, więc
> chciałbym to uszkodzone menu wyrzucić.
>
> próbowałem wyrzucić i dodać cały "typ pliku" .zip, ale nic to nie
> [...]

W tych kluczach znajdziesz swoj problem.
Usuniecie do wszystkich plików:
HKEY_CLASSES_ROOT\*\szukaj nazwy
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\szukaj nazwy (dla plikow)
HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\szukaj nazwy (dla folderow)
Szukaj pod nazwa shellex\ContextMenuHandlers (moze byc w postacji
litere_cyferek)

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy