jak wytropic pozycje z menu kontekstowego?

Autor: Amber <newsgrabber-nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 12:12:41 MET DST

musiałem kiedyś mieć w systemie jakiś program zipujący, który
najwyraźniej źle się odinstalował. nie pamiętam teraz co to było. w
rezultacie prawoklik na pliku .zip pokazuje opcje w stylu "unzip
here", "create self-extract" itp., i po wybarniu takiej opcji explorer
się wykłada.

mam zainstalowanego innego zipa, który stworzył własne menu
kontekstowe, ale ciągle się mylę i klikam w to pierwsze, więc
chciałbym to uszkodzone menu wyrzucić.

próbowałem wyrzucić i dodać cały "typ pliku" .zip, ale nic to nie
dało: zipy pojawiały się bez ikony i domyślnego skojarzenia aplikacji,
ale menu kontekstowe nadal było obecne. jak można je wytropić w
rejestrze i wykastrować?

dzięki,

--
"w szkolach to powinni uczyc jak poprawnie wpisywac pytania w
google, a nie kazac sie uczyc wszystkiego na pamiec." (z IRCa)