Re: Pytanie o Active Directory

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 15:31:18 MET DST

Ziemek Borowski napisał(a):

>>Jak dotychczas znalazłem http://wpkg.sourceforge.net/
Niestety to rozwiązanie też odpada - odbsługuje tylko pliki msi :-(

> OS? Nie mogą być darmowe? :)

Oczywiście, że nie OS ale ... nie ciągnijmy tego wątku w dyskusji bo on
do niczego nie doprowadzi a byłby bardziej na miejscu na
pl.comp.os.advocacy...

> Płytka z MS Windows Server 2000 i tam darmowy tool do tego (wtedy
> Veritasowy WinInstaller LE jakiś czas temu sprzedany firmie OnDemand Software ale
> podstawowy tool pozostał AFAIR darmowy).
>
> Ja tam do tego wykorzystuję Wise Packaging Studio.
> Ew. dla prostych rzeczy http://www.labyrinth.net.au/~dbareis/makemsi.htm
>
> Więcej np. http://www.appdeploy.com/articles/repack.shtml
> http://isg.ee.ethz.ch/tools/realmen/

Bardzo dziękuję za te informacje - na pewno sprawdzę.

Pozdrawiam dziękująco ;-)

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!