Re: Pytanie o Active Directory

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 15:10:52 MET DST

Wojciech Ściesiński na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Tak, ja też zdążyłem to zauważyć - jeszcze przeglądam katalogi Wolnego
> Oprogramowania bo mój budżet na wdrożenie tego rozwiązania to okrągłe
> zero :-(
>
> Jak dotychczas znalazłem http://wpkg.sourceforge.net/
>
> Rozwiązaniem na zainstalowanie mogłoby być tworzenie pakietów
> instalacyjnych poprzez porównanie obrazów systemu referencyjnego przed i
> po instalacji i wyłapanie zmian a następnie "spakowanie" tych zmian w
> proste samoowydrębniające się archiwum + wpisy do rejestru - coś mi się
> kołacze po głowie, że Zend Novella tak działa.

OS? Nie mogą być darmowe? :)

Płytka z MS Windows Server 2000 i tam darmowy tool do tego (wtedy
Veritasowy WinInstaller LE jakiś czas temu sprzedany firmie OnDemand Software ale
podstawowy tool pozostał AFAIR darmowy).

Ja tam do tego wykorzystuję Wise Packaging Studio.
Ew. dla prostych rzeczy http://www.labyrinth.net.au/~dbareis/makemsi.htm

Więcej np. http://www.appdeploy.com/articles/repack.shtml
http://isg.ee.ethz.ch/tools/realmen/