Re: Komendy FTP, ale te drugie

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 15:13:40 MET DST

NaMaVaPa as "Andrzej P. Wozniak" via <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
in the thick of news:d49640$o0$1@olszynka.pl
[...]
> Zapomniałem dodać, że microsoftowy klient ftp.exe nie obsługuje trybu
> pasywnego, więc w Twoim przypadku poza siecią lokalną do niczego się
nie
> przyda. A w sieci lokalnej przydaje się, i owszem, szczególnie do
zmiany
> nazwy plików zaczynających się od spacji. [...]

FTP Windows może bez problemu korzystać z trybu pasywnego i iteral czyli
samodzielnego wpisywania poleceń ftp w zakresie commands udostępnionych
przez dany ftp serwer np Unix L8.
P.S.
*Świadomie* albo przeinaczam pewne sprawy albo nie podaję jak i na
jakich warunkach, bo ta grupa IMHO nie jest "*szkółką* *hakerską*".

--
M$ Continues to Back MVP Program