Re: Komendy FTP, ale te drugie

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 23:30:35 MET DST

Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> w
artykule <news:d41ffe$j6d$1@olszynka.pl> pisze:

> Osoba podpisana jako MrKramer <mrkramer@poczta.fm> w artykule

> Po wysłuchaniu bajek zajmij się uważnym zapoznaniem z opisem poleceń
> klienta ftp. W szczególności przeczytaj opis polecenia literal.
> Ostrzegam, że poleceniami dostępnymi na serwerze możesz nie zdziałać
> nic poza zerwaniem połączenia, jeśli nie masz wystarczających uprawnień.

Zapomniałem dodać, że microsoftowy klient ftp.exe nie obsługuje trybu
pasywnego, więc w Twoim przypadku poza siecią lokalną do niczego się nie
przyda. A w sieci lokalnej przydaje się, i owszem, szczególnie do zmiany
nazwy plików zaczynających się od spacji. Lepiej poszukaj bardziej
kompletnego zamiennika, np. ftp-for-win32.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)