Menedzer automatycznego polaczenia dostepu zdalnego, jak wlaczyc?

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 12:47:13 MET DST

mam problemy ze skonfigurowaniem polaczenia modemowego. jak chce to
skonfigurowac recznie to zatrzymuje sie na etapie nadania nazwy
polaczeniu. mimo ze nazwa jest prawidlowa odrzuca ja piszac, ze nazwa
musi zawierac co najmniej jeden znak i nie zaczynac sie od kropki. z
kolei kiedy chcialem skonfigurowac inne polaczenie, przez GPRS to
program instalacyjny tego modemu pisze, ze nie moze nawiazac kontaktu
z Menedzerem automatycznego polaczenia dostepu zdalnego. mam silne
podejrzenie, ze ten menedzer jest winny w obu przypadkach.

wchodze w "zarzadzanie komputerem"/uslugi/"Menedzer automatycznego
polaczenia dostepu zdalnego". mam stan uslugi zatrzymany. wlaczam i:

uruchomienie uslugi zaleznosci lub grupy nie powiodlo sie. nie mozna
mozna uruchomic uslugi Menedzer automatycznego polaczenia dostepu
zdalnego na komputerze komputer lokalny
blad 1068

?