Zapisywanie zalacznikow - Win 2000 SP4

Autor: zibi <r_bednarz_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 12:45:57 MET DST

Witam

Kiedys outlook pamietal mi ostatnio wskazana sciezke do lokalizacji gdzie
zapisywalem zalacznik. Teraz cos sie przestawilo i za kazdym razem chce mi
zapisywac w Moich dok. Dostaje duza ilosc maili dziennie, wszystkie z
zalacznikami, ponadto mam dosc skomplikowane drzewo katalogow.

Co zrobic aby mu zmienic sciezke tak aby zapamietywal ostatnio wskazana ??
Instalowalem OEPT, ale tam mozna ustawic tylko jedna, ktora pamieta.

Dodam ze mam Win 2000 z zainstalowanym SP 4

Prosze o pomoc.
Pozdr.